Īsās brīvdienas Eiropā
Roma, Prāga, Barselona. Cenas no 309€

"Ceļojums ļoti patika, viesnīca brīnišķīga!

Ekskursijās arī bijām - braucām pa Kwa upi, uz Alutaju, bija arī šovs Kolizejā.

Sauļojāmies, baudījām tajiešu masāžas, ēdām augļus un pastaigājamies.

Jauki un silti atpūtāmies, kā arī peldējamies.

Paldies Jums par ceļojuma piedāvājumu!"

Zaiga

"Transfēra realizētāji strādāja perfekti gan sagaidot, gan pavadot - precīzi, bez jebkādām problēmām.

Ceļā no lidostas līdz viesnīcai gan jāpavada īsāks laiks nekā google paredzēja - aptuveni 50 minūtes. Atpakaļceļā mūsu lidojums sakrita ar pāreju uz ziemas laiku (arī Kiprā), tādēļ nācās lidostā pavadīt vienu lieku stundu. Lidojumu naktī es izjutu mokošāku, nekā lidojumus dienā, tādēļ diez vai vēl kādreiz atkārtošu šo pieredzi.

Šī brauciena mērķis bija "izsildīt kaulus", peldēt jūrā un ēst augļus, lai veselība saņemtos pārziemošanai, tādēļ dienas plāns bija pēc brokastīm doties sauļoties, peldēties, lasīt grāmatas pludmalē, tad pusdienot un doties raitā pastaigā pa apkārtni, jo Latvijā jau visbiežāk pārvietojamies ar auto.

Viesnīca ir labā vietā, pie ierīkotas peldvietas. Ierīkotā peldvieta no atklātās jūras ir norobežota ar akmens valni un tai ir regulēts dziļums, man nevienā punktā nebija dziļāk par pleciem, tādēļ var neuztraukties par bērniem. Pludmale ir municipālā pārziņā, tādēļ par guļamkrēsliem un lietussargiem jāmaksā (2,50 eiro par katru), bet viesnīcai ir savs sauļošanās laukums ar pieeju un skatu uz jūru un par guļamkrēsliem, lietussargiem un pludmales dvieļiem papildus nav jāmaksā. Vakaros, apstaigājot apkārtnes pludmales, secinājām, ka mūsējā ir vislabākā, jo atradāmies klusā nišiņā, kurā nav daudz cilvēku un burzmas. Gar viesnīcu izbūvēta “n-to” kilometru promenāde garām pastaigām gar jūru vai sportošanai.

Ēdināšana ļoti standartizēta, nedēļas garumā viens un tas pats, bez pārmaiņām. Ļoti trūcīgs augļu piedāvājums. Ja pirmās divas dienas piedāvāja citrusaugļus un meloni, tad pārējā laikā tikai apelsīnus un greipfrūtus. Ērti, ka viesnīcā ir veikals, kur var nopirkt nepieciešamo un nav tālu jānes.

Viesnīca ņēma vērā lūgumu, ierādīt apartamentus 2.stāvā. Ar mūsu “mājām” nedēļas garumā bijām ĻOTI apmierināti. Mums ierādīja ļoti jauku māju ar "savu piemājas dārziņu", klusā vietā, tālāk no baseina un aktīvās saimnieciskās rosības, bet tai pat laikā 5 minūšu gājienā līdz pludmalei. Ļoti liela terase, saulaina no rīta līdz pat vakaram. Uzkopšana numurā un dvieļu maiņa katru dienu izņemot pirmdienu un piektdienu. Nedēļas pirmajā pusē, mēs bijām vienīgie mūsu kvartāla iemītnieki.

Varu ieteikt doties uz netālu esošo skulptūru un kaktusu dārzu. Pastaigu takas gar mākslas darbiem ar skatu uz jūru. Iesaku doties pēcpusdienā, kad saule ļoti skaisti izgaismo un rotaļājas akmenī. Mūsu vizītes laikā norisinājās starptautiskais ikgadējais tēlniecības simpozijs. Varējām vērot radīšanas procesu. Īpaši izteiksmīgi darbojās itālis.

Turpat, pāris autobusa pieturas uz priekšu pabraucot, var nokļūt skaistā pastaigu vietā, kur var aiziet līdz ragam vai alu un jūras labirintiem.

Vienu vakaru devāmies neplānotā ekspedīcijā. Bijām nolēmuši braukt līdz ragam ar autobusu, lai apskatītu pilsētu no putna lidojuma, bet autobusā pieturu nosaukumus nenosauc, arī uzrakstu nav - kamēr mēs sapratām, ka jākāpj laukā, autobuss jau zibenīgi traucās tālāk. Nolēmām ļauties notikumu gaitai un braucām gar piekrasti cauri kūrortpilsētām vērojot apkārti. Apmēram pēc 40 minūtēm nonācām autobusa galapunktā - netūristu, autentiskā kipriešu vidienes mazpilsētā, kurā melnā tērptas omītes devās uz ārkārtīgi greznu dievnamu vakara lūgšanai.  Vakara noslēgumā baudījām "musaku" godalgām apbalvotā autentiskā krodziņā pilsētas centrālajā laukumā ar skatu uz zvaigznēm izgaismoto dievnamu. Kino cienīgs skats. Dīvainas izjūtas.

Laika apstākļi mūsu viesošanās laikā bija izcili 25-30 grādi, ja ir vēlme dzīvoties pludmalē, jālieto aizsargkrēms, jo nosauļoties var ļoti labi.

Paldies par organizēto braucienu!

Mērķis sasniegts, saules enerģija uzkrāta, "ieziemošanai" gatavi."

Dace

"Zvērestu atjaunošanas ceremonija - liels paldies, ka padarījāt šo ceļojumu mierīgu un brīnišķīgu!

Sandals Ochi mūs sagaidīja ļoti operatīvi, ātri vien nokļuvām Butler lounge, kur tālāk tika satikta Deizija - mūsu kontaktpersona.

Ļoti ātri iekārtojāmies numuriņā, kas bija izcils un precīzi tas, ko mēs iedomājāmies un vēlējāmies.

Par kūrortu bijām pārsteigti, jo kūrorts ir sadalīts 3 daļās - mūsu daļa bija atdalīta ar vietējo ceļu. Zināmā mērā tas nedaudz apgrūtināja visu pasākumu, jo bijām domājuši, ka okeāns un viss kūrorts kopumā ir viegli izstaigājams un tur nav ierobežojumu.

Par mūsu kontaktpersonām - abas meitenes Nensija and Deizija bija jaukas, lai gan prasījās lielāka iesaistīšanās par vienkārši vakariņu rezervēšanu un obligāto daļu, kas ir ekskursija pa kūrortu.

Sandals personāls, uzzinot no kurienes esam, automātiski pieņēma, ka mēs nerunājam angļu valodā un piešķīra mums tulku Marinu no Uzbekistānas. Diemžēl jāsaka, ka mēs palīdzējam tulkam saprasties ar personālu, nevis otrādāk. Neskatoties uz šo faktu, mēs esam pateicīgi visiem augstākiem spēkiem, ka satikām šo cilvēku, jo viņa izskaidroja reāli kā lietas tiek darītas, kur un ko mēs varam iegūt papildus, kā labāk rīkoties atsevišķās situācijās, piedāvāja palīdzību arī ekskursiju laikā. Viņa darīja tiešām visu iespējamo un neiespējamo, lai atpūta mums izdotos lieliska! Marina piedalījās arī kāzās – tas bija lieliski, jo jutāmies, ka ir vismaz viens savējais līdzi.

Mums bija lieliska kāzu organizatore Danielle. Ļoti labi sapratāmies, ļoti izpalīdzīga un pretimnākoša. Atļāva filmēt kāzu ceremoniju, lai arī zinām, ka agrāk šī lieta bija strikti aizliegta.

Kopumā iespaidu daudz, piedzīvojums mums tas bija liels. Kāzas bija neaizmirstamas un izdevušās. To pašu varam teikt par ekskursiju uz Glisterin waters (luminiscējošo lagūnu)- to nobildēt nevar, bet tās atmiņas būs kopā ar mums līdz mūža beigām.

Liels paldies, ka padarījāt šo ceļojumu mierīgu un brīnišķīgu!"

Elīna un Edgars

"Bijām ļoti apmierināti ar visu Lielupē - gan numuriņš, gan SPA, gan ēdināšana,gan apkalpojošais personāls.

Pēc rekonstrukcijas viesnīca ir ļoti mainījusies, numuri mājīgi, tīri. Labprāt atgrieztos vēl un vēl.

Paldies par jauko piedāvājumu!"

Ļena Kalniņa

"Ar braucienu esam apmierināti - visi nosauļojušies brūni, bērni izmirkuši baseinos, pieaugušie relaksējušies! Ļoti labi lidojuma laiki gan turpceļā, gan atpakaļceļā.

Viesnīca laba, ļoti plaša, pie jūras. Divi apsildāmie baseini, viens no tiem ar atrakcijām bērniem.

Arī bērnu centriņā neliels baseins iekštelpās. Šie apsildāmie baseini bija viesnīcas vislielākais pluss - lai arī āra temperatūra bija +29-30 grādi, tomēr bija vējš un parastajā baseinā bērniem nebūtu omulīgi. Šajos apsildāmajos varēja dzīvoties stundām ilgi.

Viesnīca bija 100% piepildīta, bet to nejutām, jo tā ir ļoti plaša un ir laba sajūta, ka nav apkārt daudz cilvēku. Daudz cilvēku dzīvojās pie jūras, mēs savukārt vairāk pie baseiniem. Apkārtne - smuka, tīra, varēja redzēt, ka regulāri kopj. Noteikti šo viesnīcu varam ieteikt citiem. Noteikti!

Animatori nebija uzbāzīgi, kas man ļoti patika, nejutām nekādu spiedienu kaut ko pirkt, kaut kur piedalīties. Vakara izklaides interesantas, tikai pati vieta, kur tās rīko, varēja būt labāka - tas tāds sīkums. Bija arī labas kvalitātes dzīvā mūzika ar dejām vakarā.

Ēdināšana - es teiktu 7 no 10. Izvēle pieņemama, paēst var, nekādu problēmu. Daudz restorānu, no kuriem mums vislabāk patika itāļu, jo tas arī bija mūsu numuriņam vistuvāk. Bērniem saldējums pieejams, tas labi.

Ļoti skaists kanāls ('upe') viesnīcas teritorijā, pa kuru kursē laiviņas un var no recepcijas uz jūru aizbraukt. Tas ļoti jauki un liels pluss, ne jau tāpēc, ka slinkums staigāt, bet izklaidei :)

Internets - ļoti slikts, bet man tas vairāk bija kā pluss nevis kā mīnuss.

Viesnīcas apkalpojošais personāls - labs, nebija uzmācīgs, tik daudz, cik mums vajadzēja, bija pretimnākoši un laipni. Es vienu vakaru aizmirsu jaciņu vienā restorānā un viņi bija atraduši, atcerējās un pēc tam nāca klāt un teica, ka aiznesuši uz recepciju. Tas bija jauki.

Ar braucienu esam apmierināti - visi nosauļojušies brūni, bērni izmirkuši baseinos, pieaugušie relaksējušies!"

Ieva

"Slēpot uz Alpiem braucu 10 gadus – šis bija viennozīmīgi labākais brauciens! Tas veidojas no slēpošanas trasēm, pavadītā laika ārpus trasēm, redzētā un cenas - kvalitātes attiecības . Noteikti iesaku St.Leonhard Pension - fantastisks saimnieks Sigismunds, kas katru rītu un brīvu brīdi aprunājās ar viesiem, pastāstīja par trasēm, laika apstākļiem. Viesnīca atrodas pašā Bad Gašteinas centrā pretī dzelzceļa stacijai, blakus pacēlājs un 50m no termu kompleksa Alpentherme, kur baseinos tikai minerālūdens! Cenas ar atlaidi, ko iedeva viesnīcā, kā arī 15% slēpju nomai.

Fantastiska vēsturiskā arhitektūra un dabas veidojumi vienkopus.

Slēpošanas trases nonāk līdz pilsētai - attiecīgi daudz garākas nekā citos kalnu kūrortos.

Noteikti iesaku gan profiņiem, gan iesācējiem, gan ģimenēm ar bērniem!

Paldies Jums par šo brīnišķīgo ceļojumu! "